TISDAG

ska snart bege mig ut för att springa. inte så jätte motiverad idag, men skönt när man har gjort det.
om ja kommer iväg sen vid lunch tid så blir det att åka till stan å luncha med lisa.

ja känner för att gå på bio med, men det e så svårt när dom börjar kl nio, dum tid för att skaffa barnvakt åt viggo...

allt känns ganska tråkigt nu när kps hockey säsong har dratt igång igen, för då blir det automatiskt så att jag inte har nåt liv längre, jag blir ensamståande mamma med mer att göra då ja ändå m¨ste plocka efter honom ändå.
han har träningar å match minst fem dagar i veckan, vilket resulterar i att jag inte får nån egentid alls. första matchen han va iväg på va han borta 11 timmar. så det brukar se ut, usch vad ja inte ser fram imot detta..
grejen e den att det e inte som en vanligt träning som vi har där man e borta i 1½ timma, utran det tar MINST 3 timmar för en träning....

jaja, blir inte bättre för att man gräver ner sig..

nu ska ja klä på mig joggingstället....

LOVE M


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är ju ganska onödigt med en sån, man kan ju lika gärna se film på en vanlig DVD. Men men, killar ser la det från en helt annan vinkel .. Gud vad jobbigt det låter med så långa träningar osv. Hade jag vart liiite blondare så kanske jag hade kunnat sno din lilla son nån gång. Nu finns det risk att han dissar mej =) Haha. Ses imon! Kramkram

2009-09-16 @ 20:42:47
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Cleyton

Sjukt bra att du springer :P Hockey kommer lugna ner sig en del snart. Vi tränar hårt för att komma igång. Behöver du barnvakt kan jag nästan lova att jenniefr och jag ställer upp. Känns det tungt någon dag är det ju bara att säga te. Mycket hockey blir det.

2009-09-29 @ 01:31:38
URL: http://cleytontheking.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0