TORSDAG

igår hade ja mina vänner Emily å gelica på besök, ja å emily drack lite öl å drikar, gott=)

annars händer det inte så mycket här, bara jobbar å står i heeela tiden, typ inte tid till nåt annat än å jobba ta hand om viggo å hemmet + att vara ute å springa i mellanåt...

fått en blue ray med, vet itne varför han skulle ha det, men men, han e nöjd så då e ja med nöjd, man mår ju som bäst när ens vänner å familj mår bra.

igår fick ja shoppat lite nytt, en fin t-shirt typ, lite bordstabletter, 4 st för 15 kr på jysk, det e bra=) dom hade kostat 75 men så va det annonsvara, så då får man ju slå till=) köpte även nya gardiner, lipgloss å mascara. tror det va allt....

vi hade korpen match igår med, cupen, vinne eller försvinna, vi gjorde det sistnämnda:P  våra pelare som håller ihop laget va inte med, tror det va därför, annars hade vi fan tatt dom, menmen, vi kommer tillbaka nästa säsong, å då ska min fot vara läkt med!!!!

idag ska ja fika med malin, mamma ska komma på ett snabbesök. sen får vi la se om detr händer nåt mer.. måste iaf ut å springa sen med, SUCK för i helvete. men ska man trycka i sig massa dricka så får man ju stå för konsikvenserna med...

helgen som kommer blir inte rolig, jobbar freda lörda sönda månda... lörda å sönda börjar ja 04:30.  på ett sätt e det ju ok, eftersom man kommer hem vid tolv tiden, meen ändå, tråkigt att man måste lägga sig så sjukt tidigt. usch å fy..tredje helgen i rad ja jobbar så nu..

lägger in lite bilder i nästa inlägg kanske..
men först en på mig å emily=)


Love M

Kommentarer
Postat av: Dystraflickan

Kolla vilken adress ? :) Hm... Jag känner väl inte dig ?^^;P

2009-09-10 @ 10:27:44
URL: http://dystraflickan.bloggproffs.se
Postat av: Anna

Åh. Min pojkvän har med köpt en blue ray grejsimojs. Överlycklig är han!

2009-09-13 @ 11:35:56
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0